top of page

ניוזלטר חודש ניסן ה'תשע"ט - אפריל 2019

סיכום אירועי פורים בקהילה ובעמותה

חודש אדר וחג הפורים נחגגו בצל המתיחות הבטחונית באזורנו, אולם נחגגו בכל זאת ברוב עם ובהדר. פתחנו את החודש בערב מגבש לחברי הקהילה שנועד לחזק את קשרי החברות בינינו, במיוחד לאור הצטרפות משפחות חדשות רבות. התחלנו עם מקבץ שירים בסגנון "פואטרי סלאם" פרי עיטם של חברי קהילה, והמשכנו לישיבה סביב שולחנות עם כיבוד קל ומשחקי "שם קוד" מאתגרים במיוחד. ב"ה ההשתתפות היתה רבה והאוירה היתה משמחת ומגבשת ביותר!

בנוסף, במסגרת ערבי הנשים בשיתוף קהילת "נתיבים" התקיים ערב קריוקי מגבש שהשתתפו בו גם נשים מהקהילה שעלתה בשנתיים האחרונות מצרפת. בערב זה הנשים נהנו להכיר יותר לעומק, להשתחרר, לשיר ולרקוד, ולשמוח יחד!

כמו בכל שנה, גם השנה התגייסנו חברי הקהילה לקנייה מרוכזת של משלוחי מנות שנארזו ע"י משפחה שמלווה ע"י ארגון "פעמונים". קניה מרוכזת זו אפשרה למשפחה לקבל סיוע כלכלי במסגרת של פרנסה בכבוד. ב"ה, הצלחנו לגייס יחד סכום מכובד שחיזק את המשפחה מאוד!

בפעם הרביעית, התקיים השנה הפנינג פורים המציין את הקמתה של קבוצת עושים שכונה בנתיבות. למעלה מ-400 משתתפים, הורים וילדים נהנו מאירוע ללא עלות הכולל בתוכו מתנפחים, 10 תחנות עם פרסים, סמבלולו ופופקורן. אירוע השיא היה בהגרלה הגדולה בה זכו תושבי השכונה באופניים, רחפן עם מצלמה ועוד פרסים יקרי ערך. במהלך האירוע, גייסו פעילי "עושים שכונה" הורים וילדים להמשך הפעילויות השוטפות שלהם במשך השנה.

גם השנה, תלמידי ישיבת ההסדר יצאו במבצע "משלוח מנות לאביונים" במהלכו גייסו סכום כסף למתנות לאביונים שחולק ביום פורים עצמו למשפחות נזקקות בנתיבות. המשפחות, מעל 80 במספרם, קבלו משלוח מנות עם מיני מאכל ומתיקה בתוספת שובר לרכישת מזון ברשת מקומית. פרוייקט זה התקיים בשיתוף מחלקת הרווחה של עיריית נתיבות, והתגייסו גם תלמידי בית המדרש של המסלול הערכי-קהילתי בבית החינוך "נועם אליהו" לאריזת המשלוחים יחד עם תלמידי הישיבה. בחג הפורים עצמו, משפחות מהקהילה יחד על תלמידי הישיבה עברו וחילקו את המשלוחים. יישר כח גדול מאוד לכל התורמים, שותפים ומתגייסים להובלת הפרוייקט המיוחד הזה!

בליל חג הפורים, התכנסו נשים רבות לשיר, לרקוד ולשמוח יחד בשמחת החג, ובמקביל הגברים הצטרפו לתלמידי הישיבה לערב של לימוד, ניגון וריקוד.

זכינו לשמחת חג של אחדות, שמחה ואורה ובע"ה שנזכה תמיד לחגוג מתוך נחת, שמחה וקירוב לבבות!


Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page